IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

dah lama tak berblog..

alhamdullah kembali lg..masih wujud lagi yer pn ana nie..dgn penampilan baru..alhmdulilah aku dh ada anak 2 pun..maklum la xsibuk mn pun..muhahha MALAS jer..kihkihh..adehh RINDUUUU sebenarnya nak berblog kembali..rindu nak berceloteh n nak join GA n Contes..suka2 ja..pun..bila dah jd ibu beranak 2 ni..jd lah aku SUPERWOMEN ..muhahahha..GAYA BARU nnt la nak gak wat blog baruu n wajah baru..sedar2 sekarang dh penghujung thn dah pun lg 3bulan kita nak tinggalkan thn 2012 yer..tercapai ker impian2 korang tue..ana alhmdullah tercapai la jgk separuh ja yg lain continue jer tuk thn hadapan heheh..bolehh ka mcm tue bolehh ja layann....
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "dah lama tak berblog.."

tu la lama betul tak update ye.

tu la sejak dpt tukar duk dgn suami bulan 2 hari tu sampai ke anak no 2 dh nak masuk 4 bulan ni baru la nak berblog balik..lama kan..sebenarnya lupa password heheh..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top