IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants

http://masyghulonline.blogspot.com/2014/06/giveaway-contest-masyghulonline-pelikat.html 
klik banner yer kalau nk join..

"Saya layak untuk memenangi hadiah utama kerana saya nk mencuba mengayakan seluar yg lain dari yg lain hahaha pelik tp nmpak unik,tak pernah lg pakai kikikihh..kalau menang pun hanya pakai dlm umah jer kot muhahha segan pulak nk pakai ke luar..lg pun ada keluaran kain batik kan..apasalahnya pakai batik pant pulak sambil2 buat kerja dlm umah xperlu dah nk sising kain kalau nak memberus ker apa sonang sikit..ada anak kecil lagi la..terbaik lah pelikat pant n batik pant nie..."kalaulah ia rezeki saya alhmdullah :)
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants "

Saya penah tengok sorang mamat ni pakai pelekat camni. 2-3 x saya menoleh sebab sangkakan kain. Mase tu kat luar hotel. Cam tak logik lah pulak..hehe.

hahha saya tgk pompuan pakai adeh lucu pun ada tak segan kot dia..masa tu hantaq anak kat tadika..

good luck!
irra dari contest yg sama
http://www.irrayyan.com/2014/06/giveaway-contest-masyghulonline-pelikat.html
salam kenalan
jom singgah http://www.irrayyan.com/

Salam nor nazliana,
Terima kasih kerana menyertai Contest pertama daripada kami yang tidak seberapa ini. Kami akan mengumumkan senarai pemenangnya pada 15 Julai nanti. Semoga berjaya.

-admin-

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top