IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Giveaway Memoria Aidilfitri

http://1.bp.blogspot.com/-LTU2xeZAjxo/U7il6EYM5tI/AAAAAAAAiN4/6TiBmSzgxu4/s1600/GIVEAWAY+MEMORIA+AIDILFITRI.jpg
jom join klik banner yer...

Cerita Duka Ku...di 1 Syawwal tahun 2013 n thn 2014 bakal tiba......

Tak di gambarkan sedih kerana tidak dpt beraya dengan suami di sisi..hanya beraya dgn anak2 ja..suami di medan perang..tak dapat nak cium jari jemarinya hukhuk..nangis lg..tahun ni pun mcm tu jugak sebabnya suami kena bertugas jaga kawasan lg..dia hanya dpt pulang raya ke 3 nnt..hukhukk nangis lg n nangis lg (dlm hati je la)..sedihnyer...kan2 kan...
tuntutan kerja isteri kena redha dgn kerja si suami bahawa dia seorang askar tentera laut...
muhahah sedih dalam ketawa..hukkhukkhukk..
tp kan..
kegembiraan akan di sambut bila ada anak2 di sisi ana...n ibu ayah ana yg gembira dpt beraya bersama cucu2 kesayangan(2 org jer pun)..itu sgt bermakna bg ana..serius la..anak-anak ana adalah cucu tunggal mereka..dpt mengembirakan org tua sendiri pun dh rasa sgt bersyukur..
alhamdullah walaupun singkat masa tue..janji dpt berbuka puasa sehari n firts raya di kampung halaman sendiri pun dh rasa seronok sgt..
2gether bersama...
happy family..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Giveaway Memoria Aidilfitri"

gud luck yer :)

dtg singgah dari segmen kak mia. =)

selamat bersegmen :)
sy jalan2 blogwalking dr segmen Senarai URL Blog #6 Mialiana ... n dah follow sini :D

terima kasih ya drop komen

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top