Powered by Blogger.
Kurun Najwa728 x 90

lawa budaknyer...








Embedded image permalink

11 comments:

  1. Salam perkenalan & salam ramadhan.
    Sy dtg dr segmen kak mia.
    Ni ye muka bdk pompuan gengster tu..uhu..semoga dia tak mengulangi kesalahannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm harap mcm tu jgk la harap jgk xjd kat diri sindiri kdg2 emosi jgk..

      Delete
  2. Buang yang keruh ambil yang jernih katanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..bulan yg baik ni emosi tak keruan..

      Delete
  3. jgn minta maaf dgn rakyat malaysia tp mintalah maaf dgn ALLAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la mungkin dia tak nak rakyat malaysia salah sangka..kesian dia..

      Delete
  4. Moga cik akak tu banyak2 sabar... Jangan terlalu emo di bulan Ramadhan nie...

    ReplyDelete
  5. Uit nama sama lah.. Shikin. Tapi, nickname saya ganas-NAZECK.
    Hehe..

    ReplyDelete

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',