IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "lawa budaknyer..."

Salam perkenalan & salam ramadhan.
Sy dtg dr segmen kak mia.
Ni ye muka bdk pompuan gengster tu..uhu..semoga dia tak mengulangi kesalahannya

Buang yang keruh ambil yang jernih katanya...

jgn minta maaf dgn rakyat malaysia tp mintalah maaf dgn ALLAH

tu la mungkin dia tak nak rakyat malaysia salah sangka..kesian dia..

tu la..bulan yg baik ni emosi tak keruan..

wslm harap mcm tu jgk la harap jgk xjd kat diri sindiri kdg2 emosi jgk..

Moga cik akak tu banyak2 sabar... Jangan terlalu emo di bulan Ramadhan nie...

Uit nama sama lah.. Shikin. Tapi, nickname saya ganas-NAZECK.
Hehe..

pe yg dh jd,buat pengajaran...

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top