IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

line internet kat tempat kerja macam semput ja..


huhuu adehh dah mula dah..kacau bilau line internet kat tempat kerja nie..sekejap ok sekejap xok aptb la..kihkihhh mula la kan line tel pun nak mcm siput jalan terkedek kedekHasil carian imej untuk siput..benci taw tiap2 tahun mesti gitu aduhhh duhh duhh..tak kira mai musim perayaan apa pun..ishh2  geram dah ni.Hasil carian imej untuk muka geram. i nak blogwalking pun terganggu..Hasil carian imej untuk blogwalking                                 hurmm sob sobb sobb sedih..Hasil carian imej untuk muka sedihdah la mood kerja pun ke laut ja hari ni..fizikal ja di tempat kerja minda dah terbang jd burungHasil carian imej untuk burung terbang memikir macam2 untk menyambut suasana hari raya... lg2 xsabar nak balik kampung halaman..hari sabtu nie..la kan musim buah-buahan harap rambutan n manggis masih ada lg la ya....kempunan n ngada-ngada ni ...tak mau yg jual kat tepi2 jln or pasar2 nak yg atas pokok jgk hahha..ngediknya ibu ainul n alif ni kan..
adehh sambil pejam mata mengantuknyer.........jom tido dulu..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "line internet kat tempat kerja macam semput ja.."

mood raya sudah sampai tue..hik..hik..

Selamat hari raya dari mama kaori..

maaf zahir dan batin..

standard la tu LINE pun nak raya kot hehehe

Selamat hari raya Aidilfitri buat Nur sekeluarga..
Berhati-hati dijalan raya ^___^

Semput ea? Meh datang klinik amek nebulizer.

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top