IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

TOPUP RAYA DARI CIKPUAN JUE...

http://julinaalias24.blogspot.com/2014/07/nak-topup-raya.html 
klik banner kalau sapa nak join yer

5 SEBAB mengapa saya patut untuk mendapat TOPUP RAYA dari julinaalias
1.jimat dah duit poket sendiri
2.kalau dah nak bg rezeki kan jgn di tolak
3.xpayah dah susah2 nk p kedai lagi p beli topup
4.boleh guna duit topup tu tel kawan2 or sedara mara
5. boleh guna untuk membeli/melanggan  lagu raya..hahhahahha

 Buat ucapan yang TERBEST di dunia untuk insan ISTIMEWA dalam hidup korang,

buat suami ku n abah kepada anak2 ku..
maafkan kami ya tak dapat beraya bersama2..ibu,kakak n adik balik raya di kampung dulu taw..abah jalankan tugas abah di lumut ya..menjaga keamanan negara adalah tugas abahkan..so dahulukan kerja abah ya..ada masa nnt kita raya bersama k..kami akan tunggu abah pada raya ke 3 k raya kan sebulan..muahahha selamat hari raya maaf zahir n batin...sobb sobb sobb xdpt nak peluk cium tangan abah di pagi raya..xpa sebelum balik kampung kami akan cium tangan abah k..hihiii :)


 Bunyi Mercun Di SanA Sini,
Pergi Membeli di DaNok Siam..
Hai Raya Nak Dekat Dah Ni,
KetuPat n Lemang Dah Siap Ka Belum,

Maaf la gambar kuih raya xdak ler..kihkihhh tuan blog xrajin nak buat kuih..tuan tblog beli jer dengan kawan2 senang hihii..MALas sama...

 


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
7 Komentar untuk "TOPUP RAYA DARI CIKPUAN JUE... "

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top