IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Dilema dengan anak-anak..

assalammualaikum...

aduh aduhh sebut ja pasai anak-anak..ana rasa cabarannya sangat kuat la..hiihiihii lagi-lagi anak sekarang pandai meminta..seorang ibu xmampu nak tolak hahah..serius wehh keras mcm kerak nasi pun tetap jugak akan lembut bila tgk muka anak-anak..

dilema ana..

1.bila umah ada kedai..kikikii..

 

harus n wajib singgah wehh kalau tak mau pening kepala ibu ni..sehari sahaja untuk anak 2 orang dekat rm20..cabaran betui la..gena kan orang anak ramai2 diorang layan kerenah anak masing-masing..ana terus terang xterlayan sebab masing2 ada karakternyer tersendiri..kena pulak anak bujang dah pandai meminta semua dia nak huhuu kadang2 hat xpatut anak cakap ja RACUN xleh mkn kui kuikui kadang boleh ikutnya kadang2 xdak dengar langsung..lagi satu AISCREAM>>si kakak pulak yang jadi hantu penghasut muhahhaa..

2. bila di kawasan rumah ada taman permainan..

 

hat ni lagi haru huhuu..pagi2 siap cakap gi "ibu petang ni adik nak p taman"adehh ibu hanguk jer la..selagi tak bagi jawapan selagi tu dia duk tanya..hahhah kalau bagi jawapan xpayah la nnt la kita pergi mau meroyan dalam keta..sekali sekali ibu pun meroyan sama...masalahnya kalau dah duk kat taman sampai magrib pun xmau balik haru haru..puas berdukung kalau ringan mcm akak dia xpa la ni demokkk hihkhikhikk patah pinggang ibu hahahh..nak tak nak kena gak la berdukung..wawawahhhwahh budak sekarang ni kan mana nak makan pujuk n tak taw takut pun..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "Dilema dengan anak-anak.."

Memang 2 tempat ni kalau lalu ja tapi tak singgah, meraung sampai ke rumah la jawabnya... so, saya elakkan lalu depan 2 tempat ni..;-)

kena byk bersbr melyn kerenah anak2 hehe dan kena tegas sikit hehe

hadoii....jenuh gak no...anak sy x reti lg stkt ni..tp once dh singgah kedai, ble masuk je kete, dh pandai mintak nak.nak...dia nmpk je plastik, hbs dipunggah.klo xde mknn utk dia.mmg dia ngamuk.huhu

kalau anak2 saya pantang lalu taman permainan ja. memang sah2 meraung nak p situ

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top