IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Hadiah Dari Sahabat Maya hasil Join Contest

alhamdullah rezeki kan..semuanya kena RAJIN..bukan senang orang nak bagi sesuatu free macam tu ja..sebenarnya ni sebahagian jer ada byk yang dah di guna hihiii pic ni sebab terjumpa kabel tel kalau tak xupload ler gambar semua..untuk kad raya tahun depan ana balas ya tahun ni ana tak sempat nak balas balik bz sangat-sangat...

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "Hadiah Dari Sahabat Maya hasil Join Contest"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top