IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Sapa Pandai Coding-Coding ni nak minta Tolong Boleh

 

huhuuu puas aih godek tak taw kat mana dah nak cari silap dia huhuuu...pening oo pening.. sapa pandai angkat tangan nak mintak tolong jer muahahaa
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Sapa Pandai Coding-Coding ni nak minta Tolong Boleh"

haa,sama la kita..saya lemah bab coding2 ni..selalu x menjadi ja..huhu..

coding apa tu?
saya pun blur2 jugak ni :)

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top