Powered by Blogger.
Kurun Najwa728 x 90

1st Giveaway by SweetPea

http://mysweetpealife.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-by-sweetpea.html 
klik banner kalau nak join ya..

ana tag azman,
  1. Aina Akmal 
  2. Khai♥Rin : anies


woww nenas buah-buhan yang paling ana suka huhuu..
sedap di makan kalau di cicah dengan kuah rojak makbee atau letak asam serbuk..
meleleh2 air liur enkau muahhaa..
korang yang membaca jangan pulak meleleh air liur pula ya :)
nenas ni juga sedap kalau di buat masakan seperti pajeri nenas..dengan gulai darat ikan masin perhh mak mertua lalu belakang pun tak sedaq aih..ngehhngehhngehh :)

sebenarnya barang yang ana paling sayang ada beg yang di sandang tu..
cantik kan muahaha sayang taw beg tu beli dengan gaji pertama kerja di Famaco Sdn Bhd..selalu bawa gi ladang nenas untuk di export ke luar negara..tapi sekarang dah xkeja dah di san..kenangan ja yang tinggal beg tu masih cantik lagi taw..walaupun murah tetap cantik muahahha..

11 comments:

  1. gudluck! :)
    MG tak bpe suka sgt nenas ..hihi

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. dulu jual la masa keja di famaco..sekarang beli makan perut sendiri ja

      Delete
  3. Ait buah nenas????erm.... sy pun suka buah nenas...tp dalam contest minta bergambar ngan benda yang disayang...
    Apa pun....Tq sebab sudi join tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya nk bagitaw beg barang yang ana suka..kikikii sy up nenas dulu muahaha

      Delete
  4. Gud luck dan selamat bersegmen...;-). Saya pun suka makan nenas sampai sakit lidah.

    ReplyDelete
  5. Good luck kak. Macam best je segmen ni. Harap sempat join

    ReplyDelete

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',