IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Segmen Jom Blogwalking dan Menang Hadiah by dyan zakhi

http://primrosebunga.blogspot.com/2015/01/segmen-jom-blogwalking-dan-menang.html 
klik banner kalau nak join ya

Tamat 6 Febuari 2015, 11pm (1 minggu shj)
Keputusan 7 Februari 2015


Senarai Hadiah ( Mencari 8 Pemenang )

Mr. Blind Monster Plushie x 1 org


Bookmark LE x 3 org


Bently Absolute(m)EDP 100ml - Perfume Original Reject x 1 org


DKNY Myny Green(w)EDP 100ml - Perfume Original Reject x 1 org

Top up RM 10 x 1 org
Top up RM 5 x 1 org
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Segmen Jom Blogwalking dan Menang Hadiah by dyan zakhi "

salam perkenalan...sy singgah & follow =) dr segmen sama
http://nokuchemong.blogspot.com/2015/02/segmen-jom-blogwalking-dan-menang.html

Good luck ya!!

nak join gak...jgn lupa jengah keputusan GA esok ya jam 10...

http://www.kisahpondokkecil.com/2015/02/keputusan-ga-syiling-peringatan-jubli.html

saya dari segmen yang sama. saya blogwalking & follow yer. Please followback okey? :)
http://www.rafzantomomi.com/2015/02/segmen-jom-blogwalking-dan-menang.html

datang singgah dari segmen yg sama. jemputlah blogwaking sy jugak :)

http://nikainaa.blogspot.com/2015/02/segmen-jom-blogwalking-dan-menang.html

dtg dari segmen yg samaaa~done follow #596. follow back~jom blogwalking blog saya hehe

http://memburucintamu.blogspot.com/2015/02/segmen-jom-blogwalking-dan-menang.html

Hai..singgah BW walaupun dah tamat..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top