IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

GIVEAWAY BY KAMEQ DEANNA

KLIK BANNER KALAU NAK JOIN YA

Hadiah:
1.  Majalah Anjung Seri bulan Mac 2015 x 1 pemenang
2. Majalah Anjung Seri bulan April 2015 x 1 pemenang
3. Majalah Jelita bulan Mac 2015 x 1 pemenang
4. Majalah Jelita bulan April 2015 x 1 pemenang
5. Majalah Mami & Baby Mac 2015 x 1 pemenang
6. Majalah Mami & Baby April 2015 x 1 pemenang
7. Majalah Time bulan Mac 2015 x 4 pemenang
8. Majalah Time bulan April 2015 x 2 pemenang
9. Instant Shawl x 3 pemenang
10. Batik Sarawak x 2 pemenang

11.  Table Runner x 2 pemenang


12. Tissue Box Hanger x 2 pemenang




13. Hanging Accessory Organiser x 1 pemenang




14. Towel Hanger x 4 pemenang






15. Microfibre Wrap x 1 pemenang



16.  Storage Box x 1 pemenang



17.  Stoking Mariam x 1 pemenang



18. Stoking Silvy x 1 pemenang




19. Key Holder x 4 pemenang



20.  Key Chain x 11 pemenang


Haaaa....tu jer laa hadiah yang mampu aku sediakan....GA ini berlangsung bermula 1 April hingga 15 Mei 2015.....pemilihan pemenang adalah berdasarkan Random.org.....penganjur berhak menggantikan hadiah dengan nilai yang setara.....pemenang akan diumumkan pada 30 Mei 2015......jom join ramai-ramai.....semoga berjaya yerrrr.....hehehehehehe
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "GIVEAWAY BY KAMEQ DEANNA "

singgah BW dari GA yg sama..wish you with all the awesomeness..
http://kenny977.blogspot.com/2015/04/giveaway-by-kameq-deanna.html

tq maria n kenny977world dtg berkunjung insya allah jom la join sekali

waaaaaa.. bestnya hadiaahhhhhh, haha. nak join la. banyak tu xD hehe

Wah menarik jugak hadiah2 tue...all the best ya..;)

Terima kasih sebab sudi join GA sy yang tak seberapa ni...hihihihi

KAMEQ DEANNA

Theonlyfarah join jomm menarik..
Deanna welcome join suka2 ja

Good luck.
Singgah dari GA yang sama dn follow sini (=
http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/04/giveaway-by-kameq-deanna.html

Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

Tahniah....anda salah seorang pemenang GA Kameq Deanna....jangan lupa tuntut hadiah yer....heheheh

SENARAI PEMENANG GA KAMEQ DEANNA

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top