IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Amy Hilmirda Giveaway 2015

klik banner kalau nak join

adiah untuk pemenang Amy Hilmirda Giveaway

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

 Tiba-tiba aje buat giveaway kan?. Mimpi ke apa, hehehe. 
Sebenarnya niat tu dah lama ada tapi biasalahkan
 Amy ni selalu terlebih vitamin M. Masa Amy kat Ikea hari tu..
. belek punya belek tiba-tiba pulak hati tergerak nak
 beli barang untuk hadiah giveaway.  




Kotak Tjena - Cabutan 1-4


Amy ada 4 ketul jadi sorang pemenang dapat satu ye... 



Herbal Plus Day use - Cabutan 5

Amy jual Herbal Plus jadi haruslah
 Herbal Plus ada dalam
 senarai hadiah ni kan... hehehe.


Herbal Plus Pantyliner - Cabutan 6




Pelapik Gelas Panna - Cabutan 7 dan 8.





Set Kalas - Pinggan, gelas, sudu, garpu dan pisau.
Cabutan 9 - 14

Amy ada 6 set ... satu set seorang. Kaler Amy campur kan 
macam dlm gambar kat atas sbb macam tak meriah pulak 
kalau satu set kaler sama kan.


Jam Rusch - Cabutan 15-17

Inilah hadiah-hadiah yang tidak seberapa untuk bakal
 pemenang Amy Hilmirda Giveaway. Hadiah akan dicabutan 
oleh anak-anak Amy iaitu Irfan, Faris dan Nasiim.

Amy Hilmirda Giveaway ni akan berlangsung dari 
9 Dicember sehingga 31 Dicember 
dan Insyaallah pemenang akan diumumkan pada 
akhir minggu pertama bulan Januari 2016
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
7 Komentar untuk " Amy Hilmirda Giveaway 2015"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top