New Year Giveaway By HoneyOnnee.Com

http://www.honeyonnee.com/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonnee.html
klik banner kalau nak join ya

 "Aku & Perfume" 

Tidakkah engkau tahu 
selama ini aku telah lama menyimpan rasa
menelan segala duka
kerana aku cinta!

Tidakkah engkau tahu
bahawa cintaku itu satu
bukan beribu seperti katamu
kerana cinta
semualah untukmu
tidakkah engkau tahu???

Aku boleh mengingin lebih dari ini
tapi kerana cintakan kamu
maka aku butakan hati
tak ingin meminta lebih lagi
sebaliknya aku lakukan demi
tak ingin kau pergi
biar aku lukai diriku sendiri

Mereka boleh kata apa yang ingin dikata
kerna mereka tak tahu betapa dalamnya cinta
sehingga mataku buta
dan ku pekakkan telinga
tak mahu terima apa yang dikata
kononnya kau main kayu tiga
ahhh... sekadar cerita

Mereka tak paham erti cinta
cinta itu berkorban apa saja
biarpun tertipu ulang bicara
cinta itu penuh percaya

Mereka boleh berbuat apa saja
tapi tidak pada cintaku yang setia
aku berikan kau kebebasan
maka pikirlah demi aku dan masa depan

Aku tak kisah andai terluka
tapi janganlah sampai membunuhku
kerna bila mati
aku sudah tiada lagi
saat itu nanti
semua cintamu tidak ku perolehi

Tahukah kau
semua ini kerana cinta
lihatlah mata dan hatiku dengan tepat
ia ikhlas dari hasrat
kau tahu itu benar
bukalah mata dan hatimu
lihat kebenaran cintaku
semua yang aku buat, aku buat untukmu

bau mu semerbak membuat penampilanku menawan dan menarik..
kemana2 dengan perfume

Ulasan

  1. ain datang singgah sini !.
    ain pun join jugak .
    good luck ! :)

    BalasPadam
  2. wahh..hehe

    terima kasih coz sudi join GA ni..good luck !
    NEW YEAR GIVEAWAY

    BalasPadam
  3. Singgah blogwalking :)
    http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonneecom.html

    BalasPadam
  4. Singgah sini dari GA yang sama.. sorry lambat blogwalking ^^

    BalasPadam

Catat Ulasan

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',



Catatan Popular