IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Bila Harga Minyak Naik

Alhamdulillah mampu lagi kan kita mengisi perut walaupun rata-rata marah dengan kenaikan minyak di MALAYSIA ni..ana pun mcm korang juga tapi harus berfikir rasional..kerajaan bukan sesuka hati menaikan harga tersebut ini disebabkan pasaran dunia..turun dan naik harga tersebut tiada sapa yang tahu hanya ALLAH swt sahaja..mungkin bulan ni harga naik mendadak mana tahu tahun depan harga minyak pulak jatuh merudum alhamdulillah la ka..kita ni harus ada perasaan BERSYUKUR sebabnya masih lagi mampu untuk membeli merasai apa yang kita hendak kadang lebih dari kehendak dari KEPERLUAN..

cuba bayangkan kalau kita berada di NEGARA syiria yg mn kehidupan mereka sangat daif..makan pun xdak YA ALLAH tak terbayang wehh kurus-kurus ja..tapi kita ni harga minyak naik sikit dah mula mengancam macam-macam,mengata bukan-bukan..sedarlah wahai kawan-kawan semua elok juga naik harga minyak pun boleh la juga kita menjaga KESIHATAN kita dari mengambil makanan yg berminyak berlebihan..banyak sangat yang dapat penyakit KOLESTROL tinggi..Boleh la kita ambik makanan secara kukus dan grill sahaja..so kawan-kawan kene THINK POSITIVE ya baru rasa aman dan bahagia ja muhahaha..




Hasil carian imej untuk harga minyak naikHasil carian imej untuk harga minyak naik
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "Bila Harga Minyak Naik"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top