Cuti kami Di Cameron Higland..(2 hari 1 malam)

muhahaahhaa..ini setengah gambar di ambik semasa masuk di lavender garden n bee shop....best sgt anak2 hapy jer..huhuu p sini xbeli byk mn pun syok bw anak ja...xsempat pulak nk singgah ke ladang teh sebab masa habis kat lavender garden ja sebab apa sebab wangi sgt bunga lavender tu huhuhuu...sedar2 dah pukul 12 tghari gegas gerak turun cameron higland untuk melawat bapa sedara yg terkena kanser usus di hosptal swasta penang kesian tgk pucat jer muka bapa sedara tue..adehh rasa mcm kita pulak kena operation..tp dh biasa dh operation muhahha bersalin anak no 2..ada masa nk p lg la..jom2 ramai2 kita gi sana..untuk pengetahuan hadiah GA ana dari sini ya...cepat2 yg menang tu bg detail nk pos sekali jalan ja..malas nk p pejabat pos byk kali..muhahahahaa selamat berblogwalking yer sahabat maya..

Ulasan

  1. b'cuti kat cameron mmg thorrbahek.. time cuaca panas m'bahang macam skang nih.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..happy saya bila tengok adna happy..melancong bersama keluaarga. Tapi, saya nak nangis jugak tengok niey. (sekarang hati saya mudah tersentuh). Bukan sumeorang punya peluang macam tu.
    Duit yang banyak tak menjanjikan kebahagiaan pun :)
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Neway..saya dah pernah pegi Lavender Garden ni dengan anak-anak, mak ayah, Keluarga adik perempuan, & 2 adik lelaki saya. Love you all.
    Doakan saya dapat cuti & diberi kesihatan..ingat nak join family adik lagi Bulan Disember nanti ke Vietnam. Thanx to Adik (Dewi) & adik ipar (Syafiq) kerana memahami..

    BalasPadam

Catat Ulasan

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',



Catatan Popular