Sunyi..


 
aku pernah mengadu pada rinai hujan yang waktu itu bersamaan dengan hujan dimataku

mencurahkan segala kepenatan jiwaku tentang keletihanku di pertigaan malam'yang begitu sunyi

yaa aku karib dengan sunyi untuk menumpahkan semua risau dan pekatnya rasa yang bergemuruh dalam hatiku

entahlah ketika aku sendiri dalam sunyi semua terasa indah hening dan aku bisa berbincang denganNya tentang keluh kesahku melalui doa

senandung kidung sunyi adalah ungkapan jiwaku yang sebenarnya tentang rasa yang yang tak berbatas

rasa yang membuatku masih tegar sampai hari ini menapaki sisa usia

senandung kidung sunyiku adalah keindahan rasaku atasMu dan atasmu kan kujaga hingga akhir hayatku

senandung kidung sunyi itu adalah aku dengan segenap jiwaku yang kian meretas tanpa batas

aku dan waktu hanya ada satu dirimu dalam rasaku

Ulasan

  1. My relatives all the time say that I am wasting my time here at web, but I
    know I am getting know-how everyday by reading
    such fastidious articles or reviews.

    My webpage cheap hosting service

    BalasPadam
  2. krik..krik..krik....
    ..heheheh...efek sunyi tu...

    BalasPadam
  3. Jauh perjalanan luas pemandangan :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',



Catatan Popular