Powered by Blogger.
Kurun Najwa728 x 90

GIVEAWAY SEPANJANG TAHUN

GIVEAWAY SEPANJANG TAHUN
Jom Join Macam-macam hadiah di tawarkan

Like N Share

GIVEAWAY APRIL 2016 By Mezquitalifestyle

klik banner kalau nak join



Senarai Hadiah GA Blogger Terhebat Bulan April 2016

Baru beberapa minggu ni, kepala duk terfikir nak buat GA ( GiveAway ) tapi terfikir lagi ada ke yang nak sponsor kan, almaklumlah selalu kebiasaan sponsor pun datang dari diri sendiri, tapi untuk pertama kali buka pencarian sponsor kepada blogger-blogger yang bermurah hati nak sponsor. Alhamdulillah, jom tengok hadiah yang mengujakan tu, mana tahu rezeki korang.



SPONSOR : Miss Yaya Cendana ( 1 Pemenang )
  • Doriole Perfume Oil BEAUTY


SPONSOR : Noraini Ali ( 1 Pemenang )
  • V' Cleans Lady Wash 



SPONSOR : Farah Hanim & Cik Haniza ( 2 Pemenang )
  • Shawl By Ziera Zain
  • Shawl By Mezquitashawl ( Muslimah ) 



SPONSOR : Iskandar Daughter & Cik Haniza ( RM 10 x 2 Pemenang ) 


SPONSOR : Khatijah Nur Ain ( 1 Pemenang ) 
  • Set Mandian By Guardian



SPONSOR : Aiin Baharom ( 1 Pemenang )
  • Sepasang Kasut 




1 comment:

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',