IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Kedah vs Pahang



Embedded image permalink
Korang jangan ketinggalan untuk menyaksikan perlawanan ini ya..hat mana suka bola nnt kan ia muhahah 
i anak jati KEDah Mesti Kedah jd pilihann hahah mau pecah anak tekak oi menjerit nnt..dengan anak bujang pun join sekali seronok bila ada rakan bersorak bersama2 ketawa ja kejanya bila tengok si ibu mcm beluncas bila gol ja ibu jadi tak ketahuan..pecah aparment base lumut kikiki..korang jgn duk gelak2 ehh tak baik taw hahhaha ini sambil tengok bola kena sambil mengunyah mcm duk di stadium hahaha..harus goreng kentang beli keropok,kuaci dan kacang goreng untuk buat kudapan..nasib la perlaan time esoknya Cuti kalau tak mau bolat biji mata datang kerja..hahahah
LAYannnzzzzzzzzzz

agak2 korang berapa kedah nak bg kat Pahang huhuu :)
ada hadiah taw..
komen kat box ya ..
nnt ana cek hari isnin keputusannya..
sambil2 tu kalau lah rajin kongsi lah entry 
pertandingan SEO ni ya..
 V
V

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Kedah vs Pahang"

agak2 kedah bagi 3 kat pahang..macam sebelum ni..hehe..tapi apa2 pun harap Kedah menang.. Za pun anak Kedah.. ^_^

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top