sedihh lagi..


semalam aku nangis..aku gaduh lagi dgn dia..di sebab kan BATERI hp jer..dia ckp aku bukan2..tp last2 dia yg pujuk aku n merayu pada ku..hahha ambikk ko..ckp tak pernah nk jg hati owng..tp dh ok dah...buat owng bikin xdak mood ja semalam..nk mkn pun xdak selera..kepala semakin memusingg tolong la abg faham ayg..yg mn keperluan n kehendakkk aduhh merepkk lg...sabar jer la...

Ya Allah Rahmanku Rahimku…

Dengarkanlah…

Keluhan hati yang masih tak henti henti meratapi dalam diam…

Percepatkanlah putaran waktu Mu untukku…

Bawalah aku terus ke penghujung cerita ini…

Berjanjilah pengakhirannya akan gembira…

Ya Allahu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi…

Makbulkanlah…

Segala doa yang ku panjat…

Dari subuh sunyi sehingga ke pekat tengah malam…

Sesungguhnya aku takut, terpaling takut…

Kehilangan ini terlalu besar untuk aku lalui sekali lagi…

Ya Allah…

Kamulah yang senantiasa terjaga…

Yang mendengar dan memakbulkan segala…

Nazarku hanyalah pada doaku kali ini…

Tolonglah aku kasihanilah aku…

Semesta belasMu amat ku perlu…

Amin…Ya Rabbul Alamin…


Ulasan



Catatan Popular